La irrupció de la intel·ligència artificial en els mitjans de comunicació

Un dels desafiaments que es presenten en la societat actual és la irrupció de la Intel·ligència Artificial en els mitjans de comunicació. Per això, des de les IX jornades #WomanLiderTIC, s’espera parlar sobre com això pot arribar a afectar en la transformació digital de mitjans, des dels models de producció i distribució fins a l’accés a informació veraç, entre altres. 

Tot i això, aquests no són els únics temes que s’espera tractar en aquest debat, ja que aquesta taula rodona també inclourà com està afectant l’automatització de continguts a la personalització de l’experiència informativa. 

També es parlarà, de l’impacte que pot tenir l’ús d’aquestes noves tecnologies en el periodisme per a la recopilació, presentació de notícies i les implicacions per als professionals del sector.

La coordinadora d’aquesta taula és Xantal Llavina, Periodista-Directora “Revolució 4.0″ Catalunya Ràdio i “Som Revolució” TV3.

A més comptarà amb la participació de les següents ponents: Natalia Prats Buendia, directora d’Infraestructures Digitals i Tecnològiques de 3Cat; Susana Pérez Soler, periodista, doctora en comunicació digital i professora universitaria, i Barbara Yuste, Director of Communications and Stakeholders Relationships at @GroupM_Espana i autora de “The communications in times of algorithms”. La moderadora d’aquesta taula serà Carla González, Directora de Producció a  Revolució 4.0 de Catalunya Radio, Content & Communication Manager Freelance i Profesora de Creativitat, Branded Content i Copywriting.

Inscriu-te per participar!