Una de les taules rodones que emmarquen aquestes jornades de #WomanLiderTIC tractarà sobre l’ús de la intel·ligència artificial per a la creació de productes i serveis que millorin la vida de les persones.
Que l’ús de la intel·ligència artificial pot ajudar a oferir productes i serveis que transformin les nostres vides és innegable… però, quins són els dilemes ètics a què ens enfrontem amb el seu ús? Hi ha manca de transparència en el seu ús? El seu ús pot augmentar la desigualtat a la població sense accés a eines digitals o Internet? Podem fer responsable l’algorisme de les vostres decisions?
Ens preguntarem com la IA pot enfortir les relacions amb els clients mitjançant una interacció personalitzada i significativa que valori i respongui a les necessitats individuals de cada persona.
En aquesta taula debatrem sobre els avenços sorprenents que es poden aconseguir amb la IA alhora que tractarem els principals dilemes ètics que cal valorar i regular amb el seu ús. A més, valorarem com la IA pot enfortir les relacions amb els clients mitjançant una interacció personalitzada i significativa que valori i respongui a les necessitats individuals de cada persona.
La coordinadora d’aquesta taula es Ana Diez de la Fuente Head of Operations, Governance & Communications, Technology Delivery Center Barcelona a ServiZurich.
Aquesta taula comptarà amb les ponents Marta Tolos Rigueiro, Head of Data Delivery at Zurich Technology Delivery Center, la Belén Arribas Sánchez, Data Protection Officer, Irene Unceta – Academic Director, Bachelor in Artificial Intelligence for Business (BAIB), ESADE Business School , i, finalment, Remei Arias Perez, directora executiva a NTT Data. Actuarà de moderadora Georgina Sala, Head of Xperience Design a Zurich Technology Delivery Center